Pinkpanda.hr Moja iskustva

17:24




Zdravo!

Upravo sam se probudila i odmah se bacila na pisanje ovog posta. Ah… Redovito odlazim na njihovu stranicu, jednostavno pinkpanda.hr. mi je postala dnevno štivo. Umjesto čitanja novina, biram čitanje noviteta na pinkpandi.hr.

Iako sam samo naručila 2 paketa, oduševljena sam. Paketi su mi dolazili za 2 ili 3 dana. Lijepo spakirani i ništa im se nije dogodilo. A tek kvaliteta šminke! Prvi puta kada sam ugledala da prodaju Sleek šminku sam pala sa stolice. Mislila sam da ću si to tek moći priuštiti tek kada budem odlazila u inozemstvo. I najbolje od svega je što imaju proizvode koji ne testiraju na životinjama. 

I evo par stvarčica koje sam naručila sa pinkpande.hr:



Prvu paletu koju sam naručila bila je Sleek paleta sjenila – Au Naturel I-Divine, čija je redovita cijena 98kn no ja sam ju ulovila kada je bila na popustu. Paleta je čarobna, može se raditi milijun različitih lookova. Ima sjenila koje su više i manje pigmentirana. Ako te zanima kupnja, mogu ti napraviti i recenziju. (komentiraj u komentarima.)


Moj prvi set kistova je BH Cosmetics – 11 Pcs Pink-A-Dot i ne bi ga mijenjala ni za što. Dlačice su tako mekane, a još ambalaža. Sviđa mi se što uz 11 kistova dolazi i maleni koferić savršen za putovanja. Cijena seta je 379,90kn.



I na kraju kupovine imali su ako prijeđeš neku svotu novca dobiješ 1 besplatan poklon koji sam biraš i 2 koji ti oni stave. Ja sam odabrala Freedom Makeup paletu sa 12 sjenila – Audacious Mattes. Iako nisam znala što da radim sa toliko prirodnih sjenila našla sam nekako rješenje. Smeđa sjenila sam koristila kao bronzer (ne brini, nisam išla izvan kuće takva ;)). Sjenila nisu najbolje pigmentirana no za mene su okay. Redovita cijena je 45,90kn.


Od njih sam dobila I Heart Makeup lak za nokte – Nail Geek – Furious 37, kojeg sam nažalost ostavila u vikendici pa ništa od sličice :( inače boja je odlična i cijena je 22,20kn.


Zadnji poklon je bio Revolution Mono eyeshadow u nijansi Adore Moi. Da ti iskreno kažem ne sjećam se da sam ga ikada koristila, izgleda potpuno netaknut makar mi se sviđa nijansa. Pigmentacija je doista dobra, a ambalaža je preslatka, cijena je 14,90kn. 


I tada sam se odlučila da opet svratim do pinkpande.hr i naručim još malo proizvoda. 


Pošto sam jako zavoljela Sleek-ovu paletu. Odučila sam se za još jednu! Odabir je pao na Sleek paleta sjenila – A new day I-Divine. I zaljubila sam se. Koristim ju svakodnevno. Isto kao i sa prošlom, mogu napraviti milijun lookova. Cijena je 98,90kn, no kao i prošlu, uhvatila sam ju na popustu. 



Za drugu paletu odlučila sam se za I heart makeup – Naked Underneath (Faux Fur). Ljudi moj, poklopac je tako savršen. Znači veliko dijamantno srce u sredini, a okolo se nalazi crno krzno. Unutra se nalazi 16 predivnih nijansi. Nisam ju još previše koristila jer nemam vremena zbog ljubavi prema Sleek-ovoj paleti A new day. Jako je šarolika. Ovu u desnom donjem kutu, jednu od najveću koristima kao highliter i odličan je. Iako me sestra zeza kakve to šljokice imam po licu, ja sam se zaljubila. Cijena je 82,60kn.


I za kraj, opet na poklon (uvijek naiđem kada daju poklone) sam dobila paletu, odabrala sam Makeup Revolution – Iconic 3 za koju govore da je dupe za nakedicu 3. Imala sam fazu kada sam samo nju koristila. Sjenila su super pigmentirana i preporučujem ti ju. Cijena je 46,99kn što i nije puno za 12 sjenila sa super pigmentiranošću. 

I to je bilo moje malo putovanje po mojim paleticama i paketima iz pinkpande.hr. upravo ovaj tjedan odlučujem što ću sljedeće naručiti no ipak čekam njihove popuste, kada će dijeliti poklone ili za besplatnu poštarinu.

Ako želiš da napravim recenziju za bilo koju paletu za koju si pročitala slobodno komentiraj! I jesi li i ti naručila nešto sa pinkpande.hr? Kako si zadovoljna njihovim proizvodima? Šta mi preporučuješ da sljedeće naručim? 

You Might Also Like

1 komentari

  1. Danas 20.8.2020 naručivala sam preko Pink pande i požalila sam. Naručila sam 7 proizvoda od kojih su mi 2 bila razbijena. Većinu privlači to što kod Pink pande možete dobiti besplatan poklon,da budem iskrena i mene je to privuklo. Razbijena mi je došla paleta za konturiranje revolution x petra i olovka za obrve od Catrice. Preko te stranice ne vrijedi naručivali sve što dobijete je zapravo strepnja da će vam paket stići polomljen. Nadam se da će što više ljudi pročitati ovaj komentar i da sam nekome dala motiv da ne naručujem preko te stranice. Hvala

    OdgovoriIzbriši

Popularni Postovi

Pretplati se