Malo o meni

19:53


Zdravo!

Još niste imali priliku me upoznati. Tako da sam napisala nekoliko pitanja koje bi me i sama pitala, znači kakav će ovo biti blog, o čemu ću pisati itd...
Prije svega, moje ime je Mihaela i to je za sada što trebaš znati (nadam se da voliš misterije).

1. Zašto si otvorila blog?
Ja sam već imala nekoliko blogova, bili su to neki o lifestyle-u i o jednoj igrici. Zadnjih nekoliko mjesec razmišljala sam da otvorim youtube kanal, no moja malenkost je previše camera shy, no odlična u editovanju i uređivanju thumbnails-a. Kako nema uređivanja ako nemaš video, odustala sam. Pa sam se odlučila za blog, mogu ga pisati u pidžami, raščupana i ne našminkana, a opet radim nešto što volim.

2. Zašto ime 'Arabella Mirage'?
Arabella je po pjesmi od Arctic Monkeys-a kojih više ne slušam, imala sam fazu kada mi je to ime bilo najljepše. A Mirage se zove jedna djevojka koju pratim na Instagramu, uglavnom svidjelo mi se ime. A spajanjem ovih dva imena, dobivam nekakvu anonimnost.

3. Kada ćeš i o čemu izbacivati postove?
Sada na početku izbacivat ću ih dvaput ili jedanput dnevno. Pisat ću o kozmetici, šminki i o modi. Očekuj razne recenzije, mišljenja, favorita, haula, empties itd.

4. Zašto se prema čitateljima odnosiš kao ti, a ne kao vi?
Oduvijek nisam voljela formalnost, no ne znači da ju koristim u svakodnevnom životu. Sa svojim čitateljima se želim odnositi kao prijateljici koja očekuje neko moje mišljenje o tom proizvodu. Želim prijateljsku vibru među nama. Isto tako očekuj gramatičke pogreške, tuđice i ostalo.

5. Razmišljaš li o postavljanju videa na youtube kanal?
Da, naravno da razmišljam da otvorim kanal jednoga dana. Možda ne sad trenutno niti za mjesec dana. Uglavnom bi postavljala nekakve trip vlog-ove ili teme koje ne mogu pisati na blogu.

I to je to, mali pogled što će se sve dogoditi i što da očekuješ. Ako mi želiš postaviti još nekakva pitanja, slobodno komentiraj ili pošalji mi mail na arabella.mirage@gmail.com

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se