Mali Haul II

18:40


Zdravo!

Nekidan sam navratila do DM-a i kupila nekoliko stvarčica. Već dugo vrijeme sam odgađala ovu kupovinu no napokon sam ju napravila. Zadovoljna sam sa svim odabirom i korištenjem već za sad 3 dana.


Već duže vrijeme želim si uzeti neki novi lak. Ovaj Essence The Darks u nijansi 58 need your love sam uzela u žurbi misleći da je crni/smeđi. No kada sam ga stavila na nokat ispostavilo se je da je to zapravo tamno crveni lak. Ako stavite više od jednog sloja, lak će biti crn.  (12,90kn)


Od kada sam vidjela jedan tutorial na yt, htjela sam si uzeti bijelu olovku. Prvo sam pogledala kod Essence-a no oni su imali jednu i to bez čepa. I susjeda pokraj Catrice imala je bijelu olovku. (15,90kn)


Kako sam potrošila korektor od Essence-a, ovaj put sam se odlučila uzeti Catrice-ov. Za razliku od Essence-a ovaj je 'masniji'. (27,90kn)


Negdje prije sa pročitala recenziju od jedne L'oreal-ove maskare. To je bila miss hippie maskara. Za sad i nije mi nešto no kada se još 'iskoristi i osuši' mislim da će mi biti savršena.

Koje sljedeće proizvode mi preporučaš da isprobam? Imaš li i ti nešto od ovih proizvoda?




You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se