Noelle mermaid mulitipupose brush recenzija

17:24


Zdravo!

Od kada sam vidjela ovakve slične kistove sama sebi sam rekla da ih moram imati. No pogled na cijenu me je odmah odbilo. I tako mjeseci su prolazili i ja sam zaboravila na te kistove. I tako jednog poslijepodneva i gledanja fotkica na Instagramu ugledala sam Noelle mermaid multipupose brushes na Bipinom profilu. Odmah drugog dana odlučila sam svratiti do Bipe. Cijena me je iznenadila (150kn) no i veličina. Očekivala sam da će biti puno veći, ali i teži.




Naime radi se o plastičnoj drški i svaki put kada ih koristim imam osjećaj da će se jednoga trenutka to potrgati. Dlačice su guste i doista mekane.





Ovog najvećeg sam koristila kada bi završila sa nanošenjem pudera , kao za 'touch up'. Glava kista je teška i drška naravno slaba. No kist za sad jako dobro obavlja posao.



S ovim kistem nanosim puder. Savršeno obuhvaća sva područja lica, pokraj nosa ispod očiju, ma savršeno.



Ovaj maleni kist koristim za korektor jer mi taman stane ispod očiju. korektor dobro razmaže, skoro pa ima isti efekt kao i beauty blender.



Za ovog nisam sigurna koristi li se za konturu nosa ili za nanošenje eyelinera. U bilo kojem slučaju radi i za jedno i za drugo.



I zadnji kist u ovom setu. Prvi puta kada sam ga koristila nanosila sam kao primer sjenilo. Na Instagramu vidjela sam da ga djevojke koriste za tekući ruž i za konturu. No nisam još isprobala te slučajeve.

Sviđa li ti se ovaj set? Reci mi svoje dojmove.

Želiš li raditi collab ili imaš nekakvo pitanje? Pošalji mi mail na arabella.mirage@gmail.com 

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se