Ne voljeni proizvodi u Kolovozu

10:57


Zdravo!

Za danas sam odlučila da ti pripremim ne voljene proizvodi u kolovozi (još pokušavam smisliti naziv). Malo sam blogerki vidjela da to rade, ili ne? Uglavnom izdvojila sam nekoliko proizvoda koji i nisu mi bili nešto od pomoći, ili su previše komplicirani ili imaju više sitnica koje meni smetaju.



Rimmel Stay Matte puder u kamenu, pročitala sam tolikoo puno recenzija i sve su ga blogerke hvalile. Da istina je, puder je odličan! No nakon nekog vremena lice počinje biti 'mekano, ljepljivo' to jest izgubilo je taj suh dodir. Ili je to do tekućeg pudera kojeg koristim ili puder ima taj finish jako kratko. No kao što vidite, svejedno sam ga koristila.



Garnier pure active. Hm..  Ja i Garnierovi gelovi imamo čudan odnos. Ili ih volim ili ne. No ovaj proizvod me je razočarao, njihov exfobrusher mi je bio za razliku puno bolji, makar i njega nisam baš nešto obožavala. Treba duže vrijeme da se ispere te ne vidim nikakve promjene na licu. 



Maybelline Affinitone. Ovo je moj prvi Maybelline puder. Kao i za Rimmel-ov puder u kamenu pročitala sam puno recenzija o njemu. Ali taj puder me je razočarao. Njegova tekstura je jako vodenasta, stavim na dlan i klizi mi po ruci, za razliku od Catrice-ovog pudera koji ima gušću teksturu. Ne znam kako je i drugima, možda je to do mjesta na kojemu ga držim (nije na suncu niti na toplome mjestu), a i prodavačica koja mi je birala nijansu mi je odabrala jednu nijansu tamniju. 


Essence no make-up look, powdery finish u nijansi 02 powdery beige. Kada sam ga ugledala u Mulleru zaljubila sam se! Prvi sloj laka je jakoo bezbojan i drugi također, tek na trećem vidim boju. Ne znam jeli je to kao top coat? Boja je stvarno predivna, kao svijetla boja mesa, nude. Inače lak je odličan. 


I to je bilo par proizvoda s kojima se nisam baš sprijateljila. Očekuj do kraja tjedna post o mojoj najdražoj online trgovini kozmetike.

Koristiš li i ti ove proizvode? Jesi li se sprijateljila s njima? 

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se