Catrice HD Liquid Coverage Puder Recenzija

15:33


Zdravo!

Ako si čitala 'mali haul' znaš da sam nedavno kupila novi puder. I danas sam ti odlučila pripremiti recenziju pudera. Ja nisam profesionalka u recenzijama (ovo mi je prva), tako da oprosti mi ako nešto zaboravim napisati i spomenuti.

Na official stranici Catrice, za puder piše da je: Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation tekući puder pruža visoko ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži – baš poput druge kože. Pruža gladak i besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i besprijekoran ten. Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu. Za 30ml pudera platila sam 56kn.  



Puder dolazi u četiri nijanse: 010 Light Beige, 020 Rose Beige, 030 San Beige, 040 Warm Beige. Ja sam negdje između Light i Rose Beige, no ipak sam odabrala Rose Beige.



Puder nema pumpicu nego kapaljku. Staklena bočica djeluje iznimno kvalitetno te na dodir glatka.



Ovaj puder je doista lagan i ima laganu teksturu. Sa prvim slojem već dobiješ savršen izgled lica te nije potrebnu puno slojeva zbog dobre pokrivenosti. 



Ne uvlači se u previše u bore i nakon nekoliko sati nošenja lijepo se stopi s kožom.
Puder ti ne bi preporučila ako imaš vrlo suhu ili suhu kožu, jer će sigurno ti još više naglasiti suhe dijelove.

I još jedan bonus! Puder tako odlično mirišee! Ne znam na koji me miris podsjeća, no i nakon nanosa na lice još uvijek mogu osjetiti miris.

Jesi li i ti kupila ovaj puder? Koja su tvoja mišljenja? 


You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se