Njega kose

15:50


Zdravo!

Danas sam ti pripremila stvarčice koje koristim za njegu kose. Nikada se ne bi ovoga sjetila pisati, da netko od vas mi nije poslao mail i predložio, hvala. Ne koristim puno toga, jer nisam baš previše dobra u njegovanju kose, naime više sam ju pokvarila nego njegovala.

U osnovnoj školi napravila sam čudo od nje, kupovala šampone i sprejeve za plavuše da si posvijetlim kosu, farbala se da imam svjetliju boju kose. Koja naravno nikako tako nije izgledala, već narančasto. Sigurno si misliš crveno-narančasto, no nije! Bila je narančasto slamnasta. Vrhovi su bili užasni. Šišala sam se svaki put kada bi mi kosa prešla preko ramena. I danas mi je kosa još uvijek malo malo oštećena.

Za oporavak moje kose, zahvaljujem nastavi koju imam uvijek ujutro te ne stignem napraviti nikakvu frizuru za koju treba više vremena. No to nije sve, u ovom popisu uvrstila sam šampon, tekući regenerator, ulja i zaštitu protiv topline.


Šampon koji već redovito koristim i vidim promjene je Garnier Ultra Doux Marvellous shampoo ulja argana i kamelije. Dolazi u plastičnom pakiranju, narančaste boje i ja uvijek uzimam bocu od 400ml jer se u mojoj kući šampon brzo istroši. Sviđa mi se što ima ulje argana i kamelije te dobivam visoko hranjivu, sjaj i mekoću kose.


Drugi šampon koji koristim je schauma cream & oil intensiv-creme-shampoo za ispucalu kosu. Ne mogu reći da mi je jako pomogao, no valjda je. Također sadržava arganovo ulje. Uzela sam ga samo zbog popusta u Mulleru.



Prvi regenerator u spreju je bio Schwarzkopf gliss kur million gloss. Pomoću njega odmah sam dobila odlične rezultate. Za beživotnu kosu bez sjaja. Nekada ga pošpricam kada mi je kosa još mokra no i poslije sušenja.



Ovog regeneratora sam kratko koristila no ne znači da ga ne obožavam. Zbog njega kosa mi je preživjela sunce i sol. Vječno sam mu zahvalna, a to je Schwarzkopf gliss total repair za suhu i oštećenu kosu.



Kao zaštitu od topline koristim Schwarzkopf taft. Sa takvim proizvodima nikada nisam sigurna dali djeluju. Ponekad ga nanesem, ne često.




Ulje koje nanesem na vlažnu kosu triput mjesečno je avon advance techniques marokansko arganovo ulje. Čula sam da ima silikone koje naprave kao sloj na kosi koji se ne može isprati (a koji proizvod za kosu to nema).



Za pravi spas za suhu kosu je pravo ricinusovo ulje koje sam uzela u ljekarni. Njega nanesem na krajeve kose i ostavim ga tako negdje oko 3 sata i kasnije ga isperem. Znači ovo je sve što ti zapravo treba ako ne želiš potrošiti novce na svakojake šampone. Njega također koristim i za čvrste nokte, rast trepavica i za potamnjivanje kose.


Kakva je tvoja njega kose? Možeš li mi predložiti nekakve proizvode?


You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se