Essence Collection

17:00


Zdravo!

Oprosti što nisam prošli tjedan niti jedan post izbacila, bila sam bolesna i učila sam za ispite. No za danas sam ti pripremila moju Essence kolekciju.


Počet ću sa primerom za oči. Njega koristim već duže vrijeme i ne mogu reći da mi djeluje. Sada je prazan i još ne znam kakav ću kupiti.


Ove tekuće korektore sam prije znala uvijek kupovati. Nemaju najbolju prekrivenost no meni su dobri. Moji su u nijansi 10 Natural Beige.


Ovo je bio jedan dio od njihove pureskin anti-spot kolekcije. Znam da sam uzela ovaj korektor jer sam se slučajno zabunila, pa sam mislila da sam uzela onaj orginal obično. Ovakve korektore obožavam staviti na prištiće jer su puno masniji i više stoje nego tekući.


Ovu roses paletu sam prije uvijek koristila. Sada ponekad koristim matt bijelu i to je to. Sjenke se truse, dobre su kvalitete i ponekad znaju duže ostati na očima. 


Ova raznolikost zlatnih i smeđih nijansi mi se jako sviđa. Sve sjenke su shimmeraste. 


Mislim da ovaj quattro svi imamo. Radi se o 05 to die for. To su moja prva ikad kupljena sjenila.


Lijepa i nježna sjenila, 17 cremr de la creme nijansa.


Ovo je jedan od novijih proizvoda. Kada sam u žurbi znam ga koristiti kao highliter, nijansa 03 light me up.


Ovo sam prije u osnovnoj školi koristila za svoje obrve. Potpuna kriva nijansa i tehnika. Moje obrve su crne boje, a ovo su smeđe nijanse... 


Ovo bih rado bacila, no sačuvala sam ga samo za ovu kolekciju, odmah kada sam ga kupila potrgao mi se i sada se bojim to otvoriti, nijansa 07 early bird.


Svi mi imamo essence lakove, ovo su neki od mojih. Trenutno koristim ovaj tamno crveni/crni.


Isto nova stvar u kolekciji. Highliter sam potpuno istrošila, rumenilo nisam ni takla, a bronzer koristim još uvijek. Nijansa 10 ready, set, peach!


Inače koristim tuševe u olovci ili kao ''flomaster'' nekada ga znam koristiti samo za slikanja. 


Ovo sjajilo sam dobila za rođendan i koristim ga samo za slikanja, nijansa 04 rising star. 


Ovaj ruž je kao labelo, osim što ima šljokice, nijansa 52 in the nude.


Kist za blendanje, koristim ga ponekad.


Ovaj kist koristim svakodnevno i kao što vidiš potrgao mi se pa sam ga morala zalijepiti, planiram kupiti još jedan te vrste.


Ne sjećam se zadnji put kada sam ga koristila. Kist je dobar, ima mekane dlačice i manji je te savršeno stane u torbu.

I to je to. Koje ti proizvode od essenca koristiš?

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se