Favoriti Kolovoza

17:47




Zdravo!

Ovo je moj prvi post na blogu nadam se da si i ti oduševljena koliko i ja. Za danas sam ti pripremila par proizvoda koje sam koristila tijekom mjeseca kolovoza i koju ću nadam se i dalje voljeti, maziti i paziti.



Micelarna otopina je must have za sve djevojke. Koristila sam ovu Garnier-ovu otopinu koja je ujedino i moja prva koju sam probala. Dolazi u prozirnoj bočici sa ružičastim čepom, sadrži 400ml i cijena je bila negdje oko 40kn. 
Ne mogu reći da je savršena i da nema mane. Koristim par blaznica da bi skinula cijeli svoj dnevni look, no primijetila sam da maskaru malo teže skida. Nakon nje lice ostane meko i njegovano, nema miris, ali ponekad znam osjetiti miris alkohola.  


Kremica za ruke od Oriflame, iako se treba malo duže pričekati da se osuši koristila sam ju redovito i nalazila se je ili na radnome stolu ili u mojoj torbi. Ne mogu reći da imam nekakva iskustva sa kremama za ruke skoro pa ih i ne koristim. No ovog mjeseca sam se nagovorila i zbog te odluke sam jako jako zahvalna. Ruke ostanu sa predivnim mirisom i mekoćom. Dobije se 100ml i cijena je oko 40kn. 


Fa shower cream od vanilije i meda. Nakon tuširanja ostane još uvijek taj predivni miris na koži, jednostavno obožavam ovaj šampon! Fa inače radi odlične šampone za tijelo sa raznolikim sastavom, no kombinacija vanilije i meda mi je najdraža. Dobije se 250ml i jučer kada sam bila u DM ugledala sam da kada kupiš dva Fa šampona  (cijena je bila oko 12kn) dobiješ sat gratis!



Ovo je moja već treća bočica od Catrice All matt plus pudera, no ovoga puta uzela sam krivu nijansu, nažalost. Iako je to jedna nijansa svjetlija, uspjela sam to dobro uklopiti sa bronzerom. I nije prevelika razlika jer ovog ljeta nisam se previše dobro slagala sa plažom, suncem i morem. Na licu se skoro pa i ne osjeti, no laž je da traje 18h, već nakon 6h potrebno je nanijeti još jedan sloj. Dobije se oko 30ml i cijena je oko 55kn.


Ovoga mjeseca na očima sam skoro svaki dan koristila Sleek-ovu paletu sa sjenilima u nijansi A new day 430. U paleti se nalazi 5 matt sjenila i 7 shimmer sjenila koja su super pigmentirana. Kao što i vidite sa nijansom Let it go (ta ciglasta narančasto crvena) sam se najviše zabavljala. Mogu čak i reći da ju mogu svrstati kao i jedan od dupe za Kylie-nom Kyshadow bronze paletom. Možeš ju naručiti na pinkpandi.com ( https://www.pinkpanda.hr/proizvod/sleek-paleta-sjenila-a-new-day-i-divine ) cijena je 98,90kn no ja sam ju ulovila na rasprodaji.



Oriflame 5-in-1 wonder maskaru sam dobila na poklon i od tada je moja top najdraža maskara. Aplikator je tanak i rijedak te izgleda vrloo odbojno. No nemoj da te to zavara. Odlično podigne trepavice sa nekakvim mini volumenom te izgleda potpuno prirodno, što ja obožavam! Cijena joj je 80kn. 


I ovo su bili par favorita Kolovoza. Očekuj tijekom ovog tjedna ne voljene proizvode u kolovozu. Sljedeći tjedan ću napraviti post o recenziji Sleek-ove palete i post o mojoj najdražoj online stranici za kupovinu kozmetike. 

Jesi li i ti koristila neke od ovih proizvoda? Koja su tvoja mišljenja?

Kontaktiraj me na mail: arabella.mirage@gmail.com
Contact me on email: arabella.mirage@gmail.com

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se