Mali haul

12:42


Zdravo!

Danas sam se malo prošetala do Bipe. I sada sam vam pripremali mali haul da vam sve te stvarčice podijelim s vama. 




Ove kistove sam ugledala neki dan na Instagram profilu od Bipe i odmah sam si rekla da ih moram imati. Radi se od Noelle Mermaid multipupose kistovi. Naime ne radi se o običnim kistovima na koje smo navikli. Ja mislim da se originalni kistovi zovu Artist Makeup Brushes i da su izašli prije 3 godine. Drške su plastične i imam strah da ako ih malo jače pritisnem da ću ih polomiti. Pripremam vam recenziju koja će izaći za nekoliko dana. Cijena ovih kistova je bila 150kn.


Ovog pudera sam također našla na Instagram profilu od Catrice, pročitala sam nekoliko komentara i svi su govorili da je puder odličan. Tako da sam ga i ja odlučila uzeti i isprobati. Za njega također očekujte recenziju za nekoliko dana. Cijena ovog pudera je 56kn.


Prije nekoliko dana naišla sam na stranicu www.solvemyacne.com od Neutrogena-e. Riješila sam nekoliko testova i dobila sam njihova četiri proizvoda koja su 'kao' savršena za moj tip kože i problema. U Bipi sam našla Pink Grapefruit gel za umivanje i samo sam njega uzela. Naime zaboravila sam koja su ostala tri proizvoda bila pa ih nisam uzela, no sljedeći tjedan ću sigurno otići i po ostale. Razmišljam da i o njemu napravim recenziju. Cijena ovog gela je 48kn.

I to je bilo to od jako malenog haula. 

Koristiš li i ti te proizvode? Ili sam te inspirirala da ih odeš i ti kupiti?

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se