Moji favoriti parfema

12:24


Zdravo!

Za uspješnu kupovinu parfema treba vremena. Nikada nisam otišla do parfumerije i odmah od prve kupila parfem (jako sam izbirljiva). Potrebno je vremena, postavljala sam si razne pitanja, čitala recenzije… i napokon našla par koje obožavam. 

I danas sam odlučila da ti ih pokažem.

Nedavno sam kupila Moschino Fresh parfem u Bipi na popustu i neću ga nikad prestat kupovat. Savršen je sada za ljeto jer kao što se zove Fresh ima svježi miris. Ne mogu nijedan cvijet ili voće povezat s tim parfemom, jedino što je svjež. Ja sam slučajno uzela manju verziju od 30ml jer nisam gledala šta piše i platila 315kn. Sljedeći puta ću ciljat na 50ml.


Par puta kada sam išla u Bipu, uvijek sam ugledala Dolce & Gabanna light blue parfem. Iako mi nije fin kao Moschinov koristim ga svakodnevno. Također ima svjež i ležeran miris. Znam da kada se pošpricam s njime i od u školu, da kada se vratim soba mi još miriše. Ponekad me miris podsjeća na čemprese, ne znam jeli je to istinito jer nisam čitala recenzije o njemu. Uzela sam 50ml i platila 374kn.


Još jedan koji obožavam je Lacoste Pour Femme. S ovim parfemom zbilja ne možeš pogriješiti. Savršen je za bilo koju priliku i za dan i noć. Dosta je sladak i pravi je ženski miris. Platila sam 330kn za 50ml.


I za kraj slavni Chanel n°5. Za njega sam štedjela i štedjela. I na kraju sve se isplatilo. Pošto već ima puno blogova i članak napisanih samo o njemu, ja ću svoje riječi skratiti. Jako je postojan i težak miris, no ja ga obožavam. Ne koristim ga toliko često, skoro nikada ga nisam koristila po danu, žao mi ga je potrošiti. Toliko ima jaki miris da mi i kutijica miriše po njemu. Kupila sam ga u Douglasu i platila 627kn za 50ml.  


Nadam se da si uživala u čitanju ovog posta. Meni su nosnice pune raznolikih mirisa i malo me počinje boljeti glava, no vrijedilo je.


Koji su tvoji najdraži parfemi? Koje bi trebala isprobati? Imaš li i ti neke od njih? 

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se