Njega lica

14:16


Zdravo!

Kao što sam napravila njegu kose, tako ću danas i napraviti njegu lica. Inače ne koristim puno proizvoda. To su inače nekakva ulja, maske i gelovi. Ne govorim da proizvodi koje koristim su savršenu i svakako ih moraš kupi, ne. 


Prvo kada se probudim, umijem se i na lice namažem Neutrogena gel za umivanje sa mirisom grejpa. Ovaj gel sam kupila nedavno i koristim ga sada već skoro tjedan dana. Prištići su mi se malo posvijetlili i lice mi je postalo mekano. Još ne mogu reći dali djeluje, no očekuj recenziju uskoro.


Ovu masku za lice od Garnier-a ne volim baš previše jer treba malo više vremena da se ispere. No to ne znači da ju ne koristim. Znam ju barem jedanput tjedno staviti i držati ju na lice negdje oko 20 minuta i nadati se čudu.


Jedino ulje koje koristim je ulje ricinusa. Prije spavanja ga nanesem na prištiće, trepavice i obrve za brži rast. Vidim promjene i sigurna sam da ću ga nastaviti koristiti.


Prije nanošenja šminke i za skidanje šminke koristim Garnier-ovu micelarnu otopinu. Nju koristim prije šminkanja da bi očistila lice od nekakvih nečistoća i ako bi slučajno ostalo nešto od šminke tipa maskara itd… te onda koristim bazu za make-up.


Za ljetne dane koristim kremu za sunčanje sa spf 30. To lagano nanesem na lice i vrat i ostavim da se upije. Uzimam ju u malom pakiranju jer ju mogu staviti u torbu i nositi ju svugdje gdje ja idem. 

Koji ti proizvod obožavaš u svojoj rutini za njegu kože?

Možete mi pisati u komentarima ili se javiti na email: arabella.mirage@gmail.com.

You Might Also Like

0 komentari

Popularni Postovi

Pretplati se